Klient w centrum uwagi

Digital Customer eXperience

Zadbaj o swoich klientów wykorzystując nowe technologie:
  • Chcesz zautomtyzować ocenę konsultantów i posiadać wiedzę o wszystkich rozmowach, aby wybierać najważniejsze problemy do rozwiązania?
  • Uważasz, że analiza sentymentu rozmowy to najlepszy miernik jakości obsługi przez klientów?
  • A może chciałbyś, aby voicebot i chatbot przejął i zautomatyzował znaczną część interakcji z klientami, pozostawiając konsultantom tylko najtrudniejsze przypadki?
  • A dlaczego nie umożliwić klientom komunikacji poprzez Whatsapp z aktywnym wykorzystaniem elementów graficznych? Będą zachwyceni!
Możesz również skorzystać z naszych usług call center i wykorzystać wszystkie z powyższych rozwiązań.

Umów darmową konsultację lub napisz do nas.
Outsourcing obsługi klienta z wykorzystaniem AI

Outsourcing obsługi klienta z wykorzystaniem AI

Zbuduj przewagę konkurencyjną powierzając nam zaprojektowanie i obsługę wszystkich kanałów kontaktu z Twoimi klientami: telefon, email, chat, video, sms, Social Media

Dowiedz się więcej
Wsparcie techniczne/Help desk

Wsparcie techniczne/Help desk

Zapewnij ciągłość pracy i profesjonalne wsparcie w rozwiązywaniu problemów. Nasza specjalność to profesjonalne i szybkie rozwiązywanie problemów technicznych, aby Twoi klienci mogli cieszyć się komfortowym i bezproblemowym korzystaniem z Twoich produktów i usług. Wiedza i doświadczenie naszych konsultantów sprawią, że odpowiedzi na pytania zostaną udzielone bez zbędnych opóźnień.

Dowiedz się więcej
Innowacyjne rozwiązania Customer eXperience

Innowacyjne rozwiązania Customer eXperience

Zwiększaj satysfakcję i poziom zatrzymania swoich klientów, a analizę punktów bólu uczyń swoją przewagą konkurencyjną. Doświadczenia Twoich klientów są dla nas priorytetem

Dowiedz się więcej
Sprzedaż, pozyskiwanie i utrzymanie klientów

Sprzedaż, pozyskiwanie i utrzymanie klientów

Wygenerujemy leady, pozyskamy nowych klientów, umówimy spotkania, zwiększymy sprzedaż przez up-sell, cross-sell - wszystko dzięki systemowemu podejściu i kompetencjom sprzedażowym naszych pracowników

Dowiedz się więcej
Rekrutacja i Outsourcing personelu call center

Rekrutacja i Outsourcing personelu call center

Skoncentruj swoje zasoby na kluczowych procesach. My zajmiemy się resztą

Dowiedz się więcej

Automated speech evaluation

Dzięki wykorzystaniu narzędzi speech recognition wspomaganych sztuczną inteligencją, zapewnimy analizę wszystkich rozmów pod kątem dowolnych fraz, kontekstów, w ponad 100 językach umożliwiającą szybką eliminację błędów prowadzonych rozmów, a także monitoring pojawiających się problemów w czasie rzeczywistym

O NAS
Jesteśmy firmą technologiczną świadczącą innowacyjne usługi doradcze i outsourcing contact center, spółką siostrzaną call center działającego w dwóch lokalizacjach na ponad 500 stanowiskach. Dzięki synergii, kompetencjom zespołu oraz startupowemu podejściu dostarczamy kreatywne i skoncentrowane na KPIs rozwiązania Customer eXperience.
Do tej pory byliśmy znani ze skutecznej sprzedaży i obsługi klienta przez telefon. Poznaj nas teraz od drugiej strony, ponieważ od lat specjalizujemy się również w skutecznym wykorzystaniu innowacji technologicznych. Doradzamy, wdrażamy i dostarczamy rezultaty.

Zarezerwuj bezpłatną rozmowę konsultacyjną


  • Kategoria: Business
  • Czas trwania: 00:30 Godziny
  • Miejsce:Link do Google Meeting

Darmowy

Czytaj więcej
 
  • Mińska 63A, Warszawa, Polska